Klachten
Heeft u een probleem of een klacht?
Dan gaan we die zo snel mogelijk oplossen. We doen altijd ons best om je bestelling zo goed mogelijk te verzorgen maar het kan natuurlijk altijd zijn dat het anders is als je had verwacht.
Mocht het onverhoopt het geval zijn dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet dan horen wij dat het liefst meteen persoonlijk van je. Dit kan per:
- Email: [email protected]
- Telefoon: +31-650682841
- Whatsapp: +31-650682841
Whatsappen is daarbij het snelste en handigste. Als je meteen je bestellingsnummer bij je klacht- of opmerking kunt vermelden dan kunnen wij direct ermee aan de slag.
Geschil
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.