Handgemaakt in eigen woodshop
Hoogwaardige kwaliteit
Je eigen idee op maat gemaakt
Persoonlijke aandacht bij elke bestelling

Klachten

Heeft u een probleem of een klacht?

Dan gaan we die zo snel mogelijk oplossen. We doen altijd ons best om je bestelling zo goed mogelijk te verzorgen maar het kan natuurlijk altijd zijn dat het anders is als je had verwacht.

Mocht het onverhoopt het geval zijn dat je bestelling niet aan je verwachting voldoet dan horen wij dat het liefst meteen persoonlijk van je. Dit kan per:

- Email: [email protected]
- Telefoon: +31-650682841
- Whatsapp: +31-650682841

Whatsappen is daarbij het snelste en handigste. Als je meteen je bestellingsnummer bij je klacht- of opmerking kunt vermelden dan kunnen wij direct ermee aan de slag.

Geschil

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

* Wij haten spam ook! Maximaal 1 mailtje per 2 weken.
Bancontact ING HomePay iDEAL MasterCard Visa Maestro Carte Bleue PayPal
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »